syurga ninies

Sunday, November 14, 2010

nukilan ku di dinding syurga...hehehhe


hem...4.23 a.m...15 november 2010....hurm...smua org kt wilayah mawar ni dh lama di buai mimpi...tinggal aku sorg jer terkial2...hehehhe....sbnrnye..aku pun dh otw nk brmimpi gak...cuma bru lps basuh muka n gosok gigi...dah tu duk gado2 manje ngan junior aku kt fb nih....hehhehe...papepun..ari esok....adalah..bleh dikatakan hari penting utk aku gak la....esok aku nk ber viva ttg research + thesis = ntah la aku sndri dah konfius....huh....papepun...aku harap...esok...semuanye berjalan lancar...hem...amin....sbb tepat kol 8 mlm esk...aku akn brtolak pulang ke kampung....kih3..tu pun klu pkcik bas x delay dia nyer flight la...huhuhu....anyway...tonight..aku bru sdr yg aku dh kehilangan 1 bnde...adoi...cmne bleh tertinggal beg yg mngandungi kad matrik aku kat kafe...huhuhu...ni smua gara2 thesis aku ari jumaat aritu...huh....dh hmpir 2 ari bru aku sdr akan kehilangan mu wahai barang2 ku...adoi....ninie...ninie...cuai betul...huh.....okla...aku nk g mimpi lak....sedap jer aku dgr diorg brdengkur...kih3....ok...sampai jumpa kawanku....semoga kita selalu...menjadi...sebuah kisah klasik...utk masa depan...aik...ternyanyi lak....kih3..;p...dahla...bye...wasalam....4.32a.m.....

No comments:

Post a Comment