syurga ninies

Friday, September 9, 2011

KAU KENAPA WAHAI LAPPY KESAYANGANKU????

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...



09-09-2011...mlm hari jumaat...10:22p.m...
salam semua...sblom aku mulakan entry kalini...terlebih dahulu..izinkan aku menarik nafas sedalam2 nye...huhuhu...
bukan per agar aku dapat bertenang...supaya hati aku ngah panas sngt skrg nih...dapat ku sejuk kan sdikit..dengan curahan ku didadamu...wahai syurgaku....huhuhuhu....
semuanye berpunca drpd lappy kesayanganku dah xbleh nk on...window lappy ku dh xnk terima aku...huhuhuhu...
sakitnye ati aku....adik2 aku ni kan...huhuhuu...ntah aper yg diorg dh wat...huhuhuhu....sbb dh agak lama pas aku format laptop ku yg terakhir...lebih kurang 2 thun lps...bnde camni x pnah trjd dh...huhuhuhu...y???ahhhh...hatiku tolonglah...jgn terlalu emosi....!!!!
huhuhuhu...bukan per terlalu bnyk bnde kesayangan aku kt dlm tu....huhuhuhu...bleh backup smua ker???
adoi......tolong aku...huhuhuhu...sedeynyerrrr.....!!!!!!


sayangku cepatlah sembuh....
aku masih memerlukanmu...
huhuhuhu...:(


No comments:

Post a Comment