syurga ninies

Wednesday, July 6, 2011

PEGAWAI TADBIR DIPLOMATIK...!!!

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...


3.05a.m...arini 7 julai 2011...ari khamis...
sedang semua orang di buai mimpi2 indah...aku masih di depan lappy kesayangan aku ini...hurm....bukan sebab layan kegilaan aku...tetapi sebab keterujaan aku berkaitan ngan tajuk yg ku taip di atas...huhuhu...
yeah PTD..or nme sainstifik dia...
PEGAWAI TADBIR DIPLOMATIK...
hurm...sampai jer surat jemputan tu petang td aku dah mula start memikirkan...adoi...macam2 benda sdg bermain di minda...dr saat aku membaca isi kandungan itu...
''tahniah anda telah terpilih untuk menghadiri peperiksaan bg memasuki perkhidmatan pegawai tadbir  dan diplomatik..."
oish ape bende nih???hahahaha...
dalam minda...dah mula terbayang....soalan2...Objektif...Subjektif...Esei...dan yg plg xbleh blah der soalan Matematikus....adoiiii....aku dah mula blurrrrr.....matematik tu...aduhh subjek yg aku paling x suka...huhuhu... i hate numbers...
y la numbers tu wujud..pasal number la smua bnde kat dunia nih der level...so aku pun try cari info psl ptd nih kat en google..so aku terjumpa bende yg aku rse berguna sngt utkbntu aku lulus ezam nih,,,ianya adalah...
yer 1 pakej lengkap...aku rase aku nk beli....
hurm...
tp apapun...aku menjerit pada diri dan hati ku
...NINIE...BANGUN....INILAH YG SEBENARNYA...INILAH YG SEBENARNYA BUKTI BAHAWA ALLAH ITU X PERNAH BERHENTI MENGINGATI MU NINIE!!!
masya'allah...besarnye rezeki yg kau kurniakan padaku kali ini Ya Allah SWT....Terima kasih Allah SWT...
sekarang cuma tinggal usaha dan sedikit pengorbanan dari diriku serta akhirnya aku akan tawakal kepadamu...Wahai Penciptaku...amin...semoga apa yg kuhajatkan akan ku dapat...dengan izinmu Allah SWT..
doakan aku wahai insan2 tersayangku...serta org2 kesayangan aku....:)

3 comments: