syurga ninies

Thursday, May 12, 2011

2 hari yang tertinggal.....

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS.

12;59 a.m....13 mei 2011...hari ni hari jumaat...penghulu segala hari....
cuma tinggal 2 hari jer lg...untuk aku melangkah pergi meninggalkan semua yg ku ada di sini....family...sahabat...keje...dan yg plg pntg skali wat kecik ngn putih...huhuhuhu...mesti aku akan winduuu....giler2 nnti...dan aku pun rse diorg pun cmtu...sbb bru 2 ari aku x g main ngn diorg....td balik kje aku g...2-2 dh dtg cium2 tngan aku....huhuhu....rindu bebenar diorg kat belaian aku....huhuhu....diorg yg ku maksudkan ialah...2 baby rabit yg dah berusia hampir 2 bulan...hehehehe...
1st kelahiran (putih & kecik)
hurm....abah cam duk bagi2 hint suh aku pulang umah terus pas konvo2'an...huhuhuhu...cmne nih...aku dah der plan lain...huhuhu...xkan nk kena berfikir semula nih....huhuhuhu.....
hurm...papepun...aku dah giler2 semangat nk g sane...huhuhu...konon2 nye...nk bwk diri n hati ni g berubah angin di sana...hurm...dilema...dilema....adoi....huhuhu...

aku sbenarnya letih thp dewa-dewi giler nih...huhuhuhu....don;t get rest g after kje td...huhuhuhu...nk tdo...esk kje g...hurm...mybe last day kje....adoiiii...

tp sblom tu...aku nak mention kat sini yg '' i got a new follower again....hehehhe...kepada en.momok...nice 2 meet u here...hehehhe....
encik momok punye profile picture...hehhehe...mybe der iras2 rain kot....=P
Just an Ordinary person who like to share some of his experience with the world. Does not care about grammar as long as his thought and his opinion being heard by peoples!!~

 itulah serba sedikit mengenai follower aku yg ke 6 nih...
 
okla...srius aku ngntuk + letih giler nih...
huhuhuhu...
btw...saat ini,aku rindu dan teringat kan sesorang....
seseorang yg xpernah jd milik aku...dan xmngkin jd milik aku... kerna yg pastinya aku pun x pernah harap dia jd milikku....
 k...
perasaan ku...perasankan mu....
di hatiku... menyebut namamu...
nmun ku tahu....ada takdir tertulis untukku....
dan mgkin tkdir itu...bukanlah bersamamu....hurm....
salam...:(
 ..

2 comments:

  1. ninie: g rest!!..dah tau penat update laie entri..hihiihhiks..anyway..nice 1..mok pun ada pet gak..Ogy nama dia..:)

    ReplyDelete
  2. mok=hehehhe...sory bru dpt usha my syurga nih...bru pasan komen mok..hehehhe...thanks...
    mok nye ogy tu ape nme sainstifik nye..cat??hamster??or..??hehehehe...:)

    ReplyDelete