syurga ninies

Saturday, May 28, 2011

AKHIRNYA FINISH...!!!

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...


Pagi ahad..2;50 a.m...bersamaan ngan 29/05/2011...
hem...tngah org ramai duk gado2 psl spe menang mlm ni btween barca or mu...


aku pilih secret garden....hahahhaa...



akhirnya abes gak citer kalini..hehehhe...slps hmpir 3 ari aku nye biologi badan xstabil...hehehehhe....last2 abes gak citer ni...bestla..happy ending.. citer ni sdikit cam meteor garden...boys over flower...hanazakimi...but...jalan citernye der perbedaan skit...n dat's y aku teruskan usaha utk abeskan gak..hehhehe..nk tau per yg bezanye???tngokla sndri..bru best...hehehhe...

hehehehe....suka nmpk??yerla...mestila kena suka...suka..suka..suka...bak kata org jepun...
watashi wa  totemo suki desu...



hehehe...gembiralah slagi bleh gembira ninie...
hem..tggal 2 ari nk berlansung..rse cam 2 tahun jer...hurm...hati bedebar2...fikiran x keruan...jiwa rse x tenteram...smuanye tggal lagi 2 ari jer...hem...
sebab ni ker aku suka sampai cmni nih??
ahhh...acting tol ko ninie..hehhehe...kata mindaku saat ini...hehehhe...suka... ngalahkan dia yg nk kawen...kata lak hatiku....hahahha...
yerla2... aku pun jwb...mmg rr bukan aku yg nk kawen...tp kakak kpd sahabat aku yg nk kawen..hehhehe...k.anim...
jd aku pun terlibat sama..hehhehe...nme pun sahabat...hehehhe...sebut psl hal2 kawen nih...klmarin der org tnye aku...bila nk kawen???hahhaha..soalan apekah itu???hahahhaa...terfikirlah aku sejenak...hehhehe...
cmne la nnti hari bahagia aku tu kan...hehehe..
camni ker??hahahaha...
ntah papela ko ninie..:P

saat ni der sorg sahabat aku kmbali kpd aku...nmun sorg sahabat aku pergi mninggalkan aku...so adakah aku ptut happy or sbaliknye????
mybe ni lah org ckp... life is always about GIVE n TAKE...


so ninie...cari per yg tertinggal untukmu....dan tunjukkan pada yg telah meninggalkanmu...
mulakan hidup baru...
mulakan setapak untuk maju ke tapak yg seterusnya...
kerna dirimu berhak untuk merasa kbahagiaan itu...!!!




No comments:

Post a Comment