syurga ninies

Monday, May 9, 2011

ANJAKAN PARADIGMA????

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...


selasa...1.57 a.m....bersamaan 10/05/2011....
anjakan paradigma???
hurm....rasanye semakin menghampiri kamus hidupku kini....adakah sudah tiba masanya???sudah hampir ke titik permulaan nya????hurm....pastikah aku dgn sgala kputusan yg bisa mengubah sluruh khidupan ku slps ini....hurm....hurm....hurm.....
aku keliru....aku tersesat...aku xfaham...aku terlalai....aku terbuai....aku terlena...aku tersenyum...lalu berkata...
apa pun yg blaku...aku adalah aku....!!! 
xada yg bisa merubah kenyataan itu....
lagi 5 hari jer lagi....5 hari yg bakal merubah sgalanya...tentang aku....tentang diriku....dan tentang masa depanku.... skali lagi aku melangkah....melangkau jauh meninggalkan sgalanya....hurm....
pengorbanan....pengorbanan....pengorbanan...
bnyk pengorbanan yg perlu ku lakukan dgn keputusan ku kali ini....hurm...ku harap  pengorbanan ku tidaklah sia2..
Ya Allah SWT....sesungguhnya hanya padamu ku memohon dan meminta....ampuni sgala dosa2 ku...dan kau kurniakanlah rezekimu.....kau berkatilah diriku....kerana...sesungguhnya...aku ingin mendapat keredhoan darimu wahai penciptaku....!!!!

No comments:

Post a Comment