syurga ninies

Sunday, May 22, 2011

aku kembali lagi.....

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...

1:26 a.m...23/05/2011...isnin...
hai semua...aku kembali mencoretkan nukilanku di dinding syurga ini...hem...mggu lps adlh mggu yg plg busy dlm hidup aku...hurm...rse cam nk kawen lak busynyer...hehehhehe...ngengade...
btw...khamis aritu bersamaan ngn 19 may  2011...DATC..shah alam..menjadi saksi...aku telah pun menamatkan pengajian...dan kini aku telah pun begelar siswazah...hehehehe...giler tol...aritu...aku tetiba bleh x sht....demam+selsema+batuk=mmg sakit..huhuhu....
tapi papepun aku berjaya mengharungi gak semua tu....hehehhe.....

kenangan yg x mungkin aku lupakan bila Dato' Sahol call my name...time nk serahkan skroll ku....hehehhe...nice3.....

ni lah serba sdikit kenangan yg dpt aku rakamkan...tp x semua g...ni bru dr sorg photographer...hehehehhe....










at Prescott Hotel...



faezah & ninie dah konvo...

mieza & ninie dah konvo...





dah konvo pun...


ngan abah...

ABAH & ADIK
 n inilah antr photo2 knangan yg dh brjaya ade dlm koleksi aku....hehehhe...yg len otw...hurm...mmg giler bergambar....hehehehe.....
k la, sampai sini dulu kenangan kita untuk kalini...hehehehe..
jumpe lagi...
dan untuk yg terakhir kalinya....
perasaanku waktu ini....adalah....
aku masih mengharapkanya....!!!!

stop ninie!!!!(".)
 

2 comments: