syurga ninies

Tuesday, May 3, 2011

jangan usik perasaanku!!!

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...

 hem...salam semua...1.51 a.m...bersamaan pagi rabu...4 mei 2011....perasaanku masih lagi
bercampur2....sedih...kecewa....sedih...kecewa....kecewa...sedih....hurm...terluka....
namun...apakan daya...semua yg indah hanyalah sementara....siapalah aku untuk meminta...
pagi ini...seperti slalu...hanya aku dan lappy kesayangan ku menjadi teman pagiku yg terasa begitu tidak bermakna....hurm....mengeluh lagi aku keseorangan....hurm....hurm....
macam2 perkara bermain di benak fikiran ku waktu ini...dan setelah tersedar.... rupa2nya...dah dekat 2 jam aku duk layan perasaan sambil berfikir.....dan berfikir.....serta berfikir.....
Apa yg aku fikirkan????
hurm...ntahla...macam2.... sampaikan aku pun xtau per sebenarnya yg aku fikirkan....
penat aku berfikir....aku berfikir lagi....lalu berfikir lagi......dan berfikir lagi....
adakah....hurm....begitukah....hurm....bolehkah.....hurm....patutkah....hurm.....
aku tersepit diantara kehendak hati dan realiti kehidupan.....
memang benar....kadang2 x semua yg kita impikan akan  dapat kita milikinya....
huhuhuhu...dan kebenaran itu yg sedang bermain dalam hati...minda...dan mengganggu perasaanku ketika ini....huhuhuhu....susahnya nk wat keputusan....susahnya nk tentukan ape yg terbaik dalam hidup kita......ahhhhhhh.....ape yg patut aku buat?????hurm....perasaanku begitu terganggu.....abah...mak....akak minta maafffffff.......huhuhuhu.....sebak lak terasa di hati ini....hurm.....mengeluh lagi aku disini........... :"(
ya Allah SWT berikanlah aku petunjukmu...agar aku bisa membuat keputusan yg tdk akan melukakan hati orang2 yg aku sayangi!!!!!!!
aku bermohon hanya padamu...berilah yg terbaik buat diriku!!!
amin...

No comments:

Post a Comment