syurga ninies

Friday, May 27, 2011

XDE MOOD....hurm...",

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...



2:27a.m...pagi sabtu...bersamaan ngan 28/05/2011...kedengaran...bunyi keta api... bergerak laju di landasannya...yg terletak x sampai 200m dr umah aku........
hemmmm......

salam....
selamat pagi..ohayo' gozaimasu...semua......
tngok pada tjuk pun bleh agak per yg aku rse  skrg...huhuhu...
yer..btol la tu...xde mood...xde perasaan...xde kemahuan....semuanye xde skrg nih....huh...ape la yg aku duk merapu nih....tp btol la tu...wat kali ke berape tah aku rse camni dlm life aku....huh....hate dis feelinnkk....huh....

sbnrnye...2-3 arini my blog got some problem...npe tah aku x bleh nk sign in...nk kate aku terlupa password...x mngkin la...nk ckp aku terlupa usernme...lgla x mngkin....walaupun sblom ni pernah terjadi...hahahaha..tp tu smua history...
puas aku buka guna si mozilla...pastu try lak guna si IE tu..then guna lak si ares tu...last2 aku guna en.chrome nih..bleh lak...adoi...
nsib bek dah bleh dah skrg nih....harap2 lps nih dah xdela prob cam tu....hurm..aku dh cuak ingt der org dh hack aku nye acc jer...tp fkr2 spe la yg nk hack2 aku nye blog yg x sbrape nih...huhuhu...stakat gula2 hacks je pun...hahahahha....aku merapu lagi....



hehehhe...aku rse aku dah kene 1 pnyakit la...huhuhu...pnyakit bosan bila x bleh buka blog sndri...hehehehehe...whatever la ninie...

hurm...aku sbenarnye rse xde mood sjak pas knvo aritu...huh...sampai ati kan....hurm....srius....sampai hati....adoiii...tacingggg la lak....
hurm...dah rrr....
mlas aku nk ingat...pada org yg x ingat!!!

papepun...aku stop sini dulu...la..kata x de mood..tp pnjang gak entry kalini....hahahhahahaha....siap bleh gelak lak tu...huhuhu....:P

No comments:

Post a Comment