syurga ninies

Tuesday, June 28, 2011

a.l.a.s.a.n......???

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS..


12.21 a.m...bersamaan ngan 29 jun 2011...ari rabu...
sejuta salam sayang buat semua..beserta salam rindu buat insan2 yg seringkali bermain2 di mindaku...hem...
ntahla...minggu nih perasaan ku...semacam jer....bila malam2 camni...lagi lah menjadi2 rasa ini...hurm.....
rindu...rindu...rindu....mybe ianya cuma perasaan...nmun perasaan ini bisa buat hati rasa sayu...rasa pedih dan ngilu jer....
rasa sepi jer kat dasar hati ni...npe yer???
korang smua pernah rasa x??
 ape sbnrnye yg aku rasa wktu ni???
cmne aku nk ungkapkan perasaan ini pada korang...kerna ianya terlalu subjektif untuk aku ungkaikan bagaimana perasaan aku skrg...
kadang2 dengan memikirkan perkara2 terindah yg pernah terjadi dlm hidupku...aku menjadi rindu...hurm...
berbalik pada tajuk di atas...
yer..."alasan"...

dlm hidup kita,sering kali kita bermain ngan alasan...alasan untuk ketawa...alasan untuk menangis...alasan untuk makan...alasan untuk minum...alasan untuk berjalan...alasan untuk cari kerja...alasan untuk cari duit...alasan untuk rasa marah...alasan untuk rasa sedih...
alasan untuk rindu...dan yg paling penting adalah alasan untuk teruskan hidup....!!!
bagi aku slagi kita bernafas slagi tulah kita punya alasan....huhuhu....mungkin setiap orang punya alasan yg berbeza2 dlm hidup mereka...namun aku pasti apa pun alasan yg mereka ada...itulah yg terbaik untuk mereka...hurmmmmmm.....
macam gak yg aku rasa slama ni....sberapa bnyk pun alasan yg aku bleh bg untuk menyatakan yg aku sayang dia...tp ianya x dapat menandingi satu jer alasan kenapa aku xbleh benci dia....huhuhu....
hakikatnya...aku pun xtau per yg aku duk merepek di pagi hari ini....hem...yg aku tau...saat2 begini... aku xnak buat apa2...aku x nk jumpa sesapa...cuma aku dan hidupku...aku buat apa yg aku rasa aku nk buat...dan aku nk tengok apa yg aku nk tengok....huh....apa sebenarnya nih?????
ahhhh....puas aku cari alasan npe aku berperasaan camni.....huh....tp xtemui pun jawapannye....
ahhhhh.......hidup ku terasa kosong skrg...
benar2 kosong...huhuhu...........!!!
apa pun x boleh...:(

No comments:

Post a Comment