syurga ninies

Wednesday, July 13, 2011

terima kasih penghuni syurga ke 10....!!

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS..




rabu...13/7/2011...3:25 p.m...
salam smua...bertemu kembali kita smua..di alam maya syurga keindahanku....sihat kah anda smua??hem...ape??aku???aku alhamdullillah...sihat....cuma kekadang jiwa kacau skit...hahaha...besalah...remaja....ops!!yela2 sedang meningkat dewasa...hehehhehe....
arini...mcm2 bnde blaku..dr 1 ke 1...memula lel.. suh aku teman dia sampai tertido...sbb dia still trauma ngn  kjadian amuk n histeria n hampir2 bunuh diri di tempat kje dia siang td...     
hem...ngah aku duk pujuk2 lel...der call masuk...aku pun agkat...lalu..dihujung talian...aku dgr suara....skali dgr cam suara org xsht...tp bila dgr dgn teliti...rupanya suara org bru pas menangis...huhuhuhu...aku dah tau..dia der mslh....
dia pun luahkan smua masalah....hem....
sampai xbleh nk tdo...
huhuhu...aku pun nasihat la per yg ptut...huhuhu...
dan last2 dia pun minta diri gak...hem...
kadang2 aku rasa...dia pun cam aku ngan lel gak...terfikir nk larikan diri....lari dr smua ni...hurm.....ntah ler...btol gak ckp yaya...makin kita dewasa..smakin bnyk bnde yg nk difikirkan...mungkin ini yg dikatakan erti kematangan...hurm....
oklah, berbalik kepada tjuk yg tertera diatas...yer...penghuni syurga ke 10....aku sebenarnye terkejut gak..hehehe...sbb aku kenal siapa   dia pengikut syurgaku yg ke 10 nih...hehhehe.....
nama nye...AIDEL AMRI MOHD AZIMI 

aku knal dia masa part 6...dia kwn kpd sahabat aku dayah nordin...hehehe...skali jer kitaorg pernah hang out sesama...tu pun time teman dayah shopping...hehehehe...sbb tu aku kenal dia...walaupun dia join syurga aku privately...
en.aidel...jgn risau...sy masih kenal ngan awak...
hehehe...anyway...thanks...thanks...n thanks...
coz sudi joins my heaven nih...
utk pengetahuan awak
sy dh lama join...

MONSTA PIXCA!

hehehe....:)

No comments:

Post a Comment