syurga ninies

Sunday, September 4, 2011

salam aidilfitri dan maaf zahir batin semua...!!!

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...




salam lebaran wat smua skrg tepat kol 11 mlm...hurm...agak lama syurgaku tidak ku lawat...bukan kerana sengaja ku biarkan....nmun kerana kesibukan melalui hari2 baru dalam fasa hidupku kini....
arini 4-september-2011...ari ahad...huhuhu...napela arini cpt sngt tiba...???
bukan per...klu ari ahad ni dah muncul..bermakna ari isnin akan menyusul esok...maknanye ari utk kembali bekerja.....!!!

ahhh.....masa...kau x pernah berhenti walau sesaat....kau terus bergerak...walaupun kau tahu betapa aku inginkan kau berhenti seketika...dan terutamanya pada hari2 istimewa seperti semalam....
terasa begitu cepat masa berlalu....masa...masa...masa...

opsss....tersasterawanita lak mlm2 nih...huhhuhu....
arini...bngun jer pg aku dah xde mood....bila fkrkan esk dah mula kje....huhuhu...
pastu cuaca yg sblom2 nih panas terik..tetiba arini turun hujan siap guruh dan angin kencang....
smuanye macam selari ngan perasaan aku....huhuhuhuhu....

ahhhhh....ari yg begitu membosankan.....
hurm...mlm ni...td aku ketawa riang bersama adik2 ku....dan tetiba der sesuatu terjadi yg menyebabkan aku menangis teresak-esak....Ya Allah...adakah engkau sedang menguji diriku ketika ini???
jika benar begitu...terima kasih wahai penciptaku...kerna terbukti yg engkau x pernah jauh dariku....
cuma 1 pintaku...teruslah mengasihi aku, jgnlah kau jauh dariku...kerna saat2 seperti ini...aku terlalu perlukan dirimu...wahai kekasihku...
 Ya Allah SWT....
sesungguhnya kau tahu apa yg terbuku di hatiku....dan sesungguhnya kau tahu apa yg kau ciptakan utk ku....
xpernah sekali aku mempertikaikan kekuasaan mu...
xpernah...dan aku berharap yg ianya xkan pernah tersemai dlm hatiku....
Allah....
aku x meminta sesuatu yg bukan milikku...
tetapi,
aku memohon sesuatu yg telah kau ciptakan untuk ku....
tunjukkan aku jalan menuju ke arahnya...
bimbingkan aku mencari sinarnya...
berikan aku petanda bahawa itu adalah Dia....
 Ya Allah....
jika benar dia adalah untukku kau peliharalah rasa kasih dan sayang ini untuknya...namun jika mmg  bukan tulang rusuknya yg kau ambil utk wujudkan aku....maka aku bermohon...kau hapuskanlah rasa yg kau anugerahkan ini jauh2 dari dasar hatiku....
sesungguhnya hanya padamu aku berdoa....
hanya padamu aku berharap...
dan
hanya padamu jua aku berserah sgala2nye...
kerana hanya dirimu tahu apa yg terbaik utk diriku...
amin....!!!!!!!

No comments:

Post a Comment