syurga ninies

Wednesday, April 27, 2011

aishhh....betul ker?????

perbualan di antara aku dan sahabatku...arera...:) 
lel... u tau x..
i der terbaca or tngok csi kot...­ ­
yg kita smua ni sebagai mnusia­ ­
der masing2 nye kesukaan...­ ­
yg akan mempengaruhi ngn spe kita brkawan­ ­
ngn spe kita mencari kwn......­ ­
ngn spe kita jtuh hati­ ­
ngn spe bleh wat kita tertarik...­ ­
ngn spe bleh wat kita rasa senang bila bersama­ ­
kesukaan tu trmsuklah...­ ­
suka ngn sikap..­.
suka ngn wajah..­.
suka ngn fizikal­...
hurm..­suka ngan pape jela....
kelebihan dan kekurangannya....
jd....­ ­
u prasan x..­ ­
kita akn tertarik pd seseorg yg der mirip ngn org yg kita suka????­ ­
u akn suka tngok org2 yg cm der kaitan ngn org yg u suka...­ ­

hem...tepat kol 3.03 a.m....bersamaan ngan hari khamis 28/april/2011.....
drpd perbualan di atas...aku cam terfikir...der gak kbenaran nye smua tu....
tp...ntahler... tetiba si lela ni dh off9 lak....huhuhu..
mmg tau... nk off bukan nk g hint..trus off..huhuhuhu...

okla...aku ditemani olehnya mlm ni...seperti biasa....untuk menjadi pendengar setia...menjadi tempat untuk mluahkan rasa....hurm...kebiasaan itu telah menjadi habit kepada diriku...
namun....aku rasa...habit yg cam ni...xderla bahaya sngt...kan2?? cuma nk kgsi sgala suka dan duka...nk cari sgala pendapat dan nasihat...dalam meneruskan kehidupan ini.....huhuhuhu.... love u my sahabat....


p/s: aku bru tmbah follower bru...=) fatin
welcome fatin... selamat datang ke syurga yg x sebarapa nih...hehehhe....

hem...berbalik kepada...isu di atas....aku rasa der kbenaran gak...sbb memula aku dpt tau...aku rsa...cam betol jer...kita akn lebih suka tngok org yg kita suka tngok...aish mmg btol la...hahahhahaha...aperla aku duk merepek pagi2 buta nih....by the way.....bak kata my new follower ... blog kita...kita punya suka la...hehehhehe....sy like di situ...". ahakkksss...


hurm...sbnrnye aku ngah sedey g...tp aku dah bleh trima kenyataan....CEPAT ATAU LAMBAT...KEMATIAN ITU PASTI AKAN MENJEMPUT KITA...cuma masa dan tempat jer yg kita xtau bila dan dimana...huhuhuhuhu.... Arwah tokcik dah slmt dikebumikan jam 11 pg td....semoga damai dan aman rohmu disana...ku sedekah kan al=fatihah buatmu....ku kirimkan doa agar engkau di tempatkan di samping org yg beriman....amin....huhuhuhu...

kita xtau bila pulak masa kita...
kerna itu semua adalah JANJI KITA DENGAN ALLAH SWT....


oklah...kepada semua orang yg menyayangi aku.....percayalah aku jua menyayangi korang!!!!!!
wasalam.....:).

No comments:

Post a Comment