syurga ninies

Tuesday, April 26, 2011

kepergianmu di tangisi.......



kepergianmu ditangisi....al-fatihah....semoga roh mu di cucuri rahmat sebanyak2 nya...dan di tempatkan di kalangan orang2 yg beriman....
arwah pergi tepat jam 5.45 petang td....huhuhu...walaupun arwah hanyalah nenek sedara ku...arwah merupakan...satu2nya nenek yg aku ada selepas aku kehilangan nenek sebelah abah dan mak....beberapa belas tahun yg dulu....huhuhu.....
memang x ku sangka permergiannya sungguh tiba2...di saat kesihatan mu di lihat semakin pulih...huhuhu.... tok cik...akak minta maaf xdapat ikut mak wktu mak g melawat tokcik 2 mggu lepas...klu x..tentu rasa terkilan ni..x terlalu menebal di hati ini....huhuhuhu...
td ketika aku g melawat tokcik...aku kucup dahi nya....aku renung wajah nya....ketenangan di wajah nya...jelas menampakkan kerelaan dirinya di jemput oleh penciptanya...huhuhuhu... senyuman yg terukir di bibirnya...jelas menunjukkan dirinya gembira kembali kepada penciptanya....hurm......tugas mu sbagai khalifah Allah SWT di muka bumi ini telah pun selesai... lalu ku sedekah kan bacaan yasin dan Surah Al-Fatihah...sebanyak yg mungkin utkmu tokcik...
jika tidak kerana der hal di rumah... x ingin aku meninggalkan jasadmu td....namun aku sedar.... walau sebagaimana sayang nya aku kepadamu....sayang ku tidak dapat menandingi sayangnya Sang Pencipta kepadamu...maka aku dgn rela hati...melepaskan kepergiaanmu.....semoga damai lah roh mu di sana.... amin....

No comments:

Post a Comment