syurga ninies

Thursday, May 5, 2011

it's take a silence to create a sounds!!!!!

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...

hem...pagi jumaat...2.06 a.m...bersamaan ngn 6/5/2011....
arini aku tetiba terjaga dari tidurku yang agk nyenyak td....huhuhu...lalu ku cari buah hati ku ini....bukan si dia...tetapi si lappy ku ini...hehhehehe....tujuan utama....aku nak mencatatkan post bru nih adalah untuk memberi tahu semua yg akhirnya sahabat tersayangku telah pun memberikan respons kepada mesej2 ku....dan petang td sewaktu keletihan merajai diri kerana arini aku dipanggil utk bekerja...huhuhu...terubat ngn sendri apabila der khabar drpd sahabatku ini.....akhirnya aku tau hal sebenar....hurm....sahabatku ckp camni...''ninie,ninie jgn fikir bukan2 tau...!!!hem....nmpknyer...mmg aku yg telah berfikir yg bukan2 la nih....xpela...yg aku tau dia ok di sana...hem...pasni aku x ggu dia dah....hope dia always dpt kebahagiaan yg slama ini dia cari....aku doakan....amin...!!!
dan adakah kebahagiaan yg sama milik aku gak???hehehhe...tergelak aku memikirkan situasi td...bleh akak natrah a.k.a. senior kt tempat keja aku duk bagi2 calon untuk aku....hahahhahaha....agak klakar disitu...abis org yg dlm hati aku ni nk letak kt mne???huhuhu..tp yg pntg td kje mmg hap'penink...hehehehe...btw..got new experienced agains....best2 amatlah berharga semua tu....:P
baru bleh senyum...(^_^)

No comments:

Post a Comment