syurga ninies

Wednesday, May 4, 2011

kenapa dengan sahabat terbaik aku nih????

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...

Kenapa pulak ngan sahabat terbaik aku kalini.....????
persoalan itulah yang bermain di mindaku sejak 2 mggu ni....
hem...npe dia menyepi???
hem...npe smua msg aku dia x balas???
hem...npe smua pertanyaan aku dibiarkan sepi begitu jer???
hem....kenapa???kenapa???dan kenapa???
aku puas fikir...fikir...dan fikir.......serta fikir lagi....
aper sbenarnya salah aku dah buat???
hem...aku fhm...stiap per yg blaku skrg pasti der reason dan alasan dia yg trsendiri....aku beri dia masa.....aku beri dia waktu....namun...mgkin aku yg x sabar....aku  yg x cukup tabah....huhuhuhu...i'm sorry my sahabat.....really means it!!!
hurm...jika kau menginginkan aku pergi sebagaimana engkau pergi dari hidupku...kini....aku akan pergi.....kerna jika itu yg membuatkan dirimu bahagia...aku terima...dgn hati yg terluka....tp jika sesekali engkau ingin menoleh kepadaku....
carilah....panggillah....jeritlah....kerna aku sentiasa ada di sini....!!!!
semoga kau bahagia slalu wahai sahabatku.....!!!!
aku menyayangimu sebagaimana engkau menyayangiku!!!!
...khamis=12.59 a.m....5/5/2011... 
....wasalam...

No comments:

Post a Comment