syurga ninies

Wednesday, June 22, 2011

interview...INTERVIEW...INTERVIEW!!!!

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...





10;45 a.m....arini khamis...23 jun 2011....
hai smua...cmne sht ke?? aku arini sht....tp hati x sht...huhuhu....nk tahu npe??smuanye sbb interview td....huh....aku...aku...aku...ahhh dh jd mamat khalid lak aku....gagap...huhuhu...papepun aku enjoy jer interview td...smua yg diorg tnye..smua aku jwb...tp yg xbleh jwb...aku pandai2 kan jer....huh...interview td 2-2 lelaki...punyalah bnyk soalan...sampaikan...aku rse cam der soalan yg xptut di tnye pun der...yerla...aku apply utk jd kerani jer...huhuhu....ahhh...what ever....tp x bleh gak...bukan per...sbb aku nye application form tu...bukan aku yg hntar tp spupu aku...so trus terang aku ckp...aku xtau pape psl company nih...yg diorg expect aku tau smua....bapakkkkk rrrr....tergagap gak aku nk jwb....huhuhu...aku dh google smlm tp xdpt bnyk...huhuhu...hurm...ntah ler...sahabat aku ckp...alaahh ninie tawakal jer....mmg la nk tawakal...tp minda nih...bnyk bnde lak di fikirkanya....tension beb....kadang2 fkr...best jd spupu aku..duk kg...mnoreh getah...xde stress....xde org nk arah2....huhuhu....yg aku tau...td smua aku jwb ikhlas...xder jwpan2 hipokrik...per yg aku tau aku jwb...per yg aku x tau...aku cuba gak jwb...siap tnye nk gaji bpe???kang aku jwb 10k..ternangis lak...tp bila aku letak my own expextation of salary level mcm2 lak dia tnye...cukup ker??padan ker??hahahaha....klu ikut hati...nk jer aku...blah...tp...fkr...mybe rezeki aku der kat situ...huhuhu...kita tggu jela....smoga Allah SWT pemudahkan dan berikan pe yg dia rasakan terbaik buat aku...huhuhu.....kepada yg interview aku td...''en.shahril n en. nazim...domo arigato gozaimasu sbb dah beri aku1 pngalaman baru dlm hidup...percayalah..tu smua begitu berharga...huhuhu...anyway...live must goes on...seba
''HIDUP NI MMG P*****...
''TP ESOK TETAP ADA...."

so aku kenalah mulakan 1 lgkah untuk menapak ke arah kejayaan...cikgu aku pernah pesan...x salah kita bermula dari bawah...sbb tanpa yg di bwh...x kan wujud yg di atas...huhuhu....

No comments:

Post a Comment