syurga ninies

Saturday, August 6, 2011

slmt berpuasa semua....

haryanie ninie... CAPTURE PICTURES...CAPTURE MOMENTS...


salam smua...arini 7 ogos 2011...ari ahad...
lama aku x melakar abjad dan perkataan di dada syurga ni kan....al-maklumlah aku skrg dh bergelar pekerja sepenuh masa bukan lagi separuh masa mcm sblom nih...hihihi...makanye kesibukanku dlm  menjalani dan menyesuaikan diri dgn situasi dan keadaan bru telah membataskan masaku utk berkongsi sgala suka dan duka perjalanan hidupku...bersama2 dgn mu, wahai syurga keindahan ku...hehhehe...
aku skrg bergelar sorang pekerja bawahan di sebuah company swasta bernama MMC GAMUDA...hehehhe...pekerjaan ku pada mulanya terasa begitu sukar krn...aku yg slama ini berkecimpung dlm bidang customer service...tetiba diletak kan di bahagian quantity serveyor....huhuhuhu...tp aku berpegang pada 1 prinsip..

"buat bende yg kita x suka mmg la susah,
tp...
kadang2 buat bende yg kita suka pun susah gak...!!!

hem...makanya aku bersabar...dan terus berusaha...demi mencari dan menimba pengalaman2 baru....huhuhu...
kesabaran aku telah aku jadikan tunggak utama utk aku bertahan di suasana baru itu...
aku berdoa semoga aku bisa terus bertahan di situ...!!!
amin.

okla smua...sampai disini dulu...sbb aku nye btri lappy dh wrna merah...hehhehe...aku sbnrnye ngh meminjam wireless sek dpn umh nih...ahhahaha....

ok salam ramadhan al-mubarak semua....
semoga ramadhan kalini memberi seribu erti wat kita smua...
amin...

akhir kata...aku rindu dia!!!!..:)



No comments:

Post a Comment